23 augusiti

0kommentarer

Mycket har hänt sedan sista jag skrev här! Då hade jag nyss kommit hem från USA och jaa om 4 dagar så bär det av igen. Den här gången ska jag, Lars, Sanna & Oscar åka. Vi börjar med fyra dagar i New York sedan bär det av till Florida i ca tolv dagar. Ska bli super härligt! Har inte haft så mycket semester för övrigt i sommar så denna resa är efterlängtad. Vi bokade resan redan i januari så vi har verkligen haft detta och se fram emot större delen av året. 

Vad har hänt mer sedan jag skrev här senast då. Jo det har blivit två resor till london, en med jobbet förra våren och en i sommras tillsammans med Lars. 
Vi har flyttat till en större lägenhet och köpt hund för att bara nämna några saker. 

Ska försöka att hädanefter uppdatera mer regelbundet. 

Nu ska jag fortsätta packa! :)



Kommentera

Publiceras ej