Heja Sverige

0kommentarer



Vem hade kunnat tro att jag skulle sitta ensam hemma en tisdagkväll och titta på fotboll!? Just nu pågår vm-kvalmatchen mellan Sverige och Portugal Lars är på plats uppe på Friends arena med några killkompisar men jag nöjer mig med att ligga hemma i tvsoffan för att titta :) Inte för att jag allt för ofta brukar gilla att titta på fotboll men det känns ju som just en sådan här match kan man ju liksom inte missa. 

Helgen har till största del bestått av att fixa vår badrumsdörr som vi har tänkt att måla i cirka ett år nu men bättre sent än aldrig :) Träffade även Anna en sväng för en promenad i lördags då hon var hemma över helgen kul att vi hann att ses lite :) 
I söndags firade vi Lars syster Maria. Vi åkte till Duveholm strax utanför Katerineholm och åt brunch. Det var väldigt gott och mysigt! På kvällen var det dags för en skam för Sverige med Soran och Betnér som jag fick av Lars när jag fyllde år. Det var ett bra avslut på helgen :) 


Kommentera

Publiceras ej