Tredje advent

0kommentarer

Det närmar sig jul med stormsteg! Nu har vi redan firat tredje advent, alltså är det bara en helg kvar! Undra om det är för att man räknar dagarna och veckorna i december så noga som gör att det går så fort eller kan det bero på att man längtar så mycket? :) 

I fredags var jag och klippte mig efter jobbet. Blev ingen större förändring direkt, bara lite uppfräschade slingor och av med det slitna i topparna.
På kvällen gick jag och Lars till burgarbaren och åt med Filippa och Niklas. Det blev även en drink på Ardor och sedan gick vi hem och drack lite vin hos oss :) 

I lördags fixade jag och Lars lite julförberedelser. Handlade, bakade pepparkakor och olika chokaldgodisar. Passade även på att slå in lite klappar :) På kvällen gjorde vi hemmagjord Pizza som vi bjöd Anton på innan vi gick ner till bio för att se nya Hobbitfilmen. Den var bra och väldigt spännande! Kan jag verkligen rekomendera :) 

Igår var mamma, pappa och mormor här på mysig adventsfika :) bjöd på våra hembakta lussebullar, pepparkakor och chokladgodisar :)



Kommentera

Publiceras ej