Klappar och gofika

0kommentarer

I går kväll var jag hemma hos Lars syster Anna för det årliga julklappsspelet. Som vanligt hade Anna bakat alldeles för mycket goda bullar, kakor och andra smarriga saker. I år var det väldigt mycket fina och bra saker som alla hade med sig och det som var kul var att det var många olika saker som blev populära. Under tidigare år har det kunnat vara så att alla kämpar för en och samma sak vilket i och för sig är kul det med. Jag spelade hem fyra små glöggkoppar vilket var perfekt för det har jag varit nära på att gå och köpa, dessutom var dem väldigt fina :) jag fick även två höga ljusstakar och ett kakfat. Jag hade köpt med mig grejer från London. Var ute i god tid i och med att vi var där redan i början av oktober. Jag hade i alla fall köpt en halsduk, nagelfilar, figervantar och en hårborste. Det verkade gå hem det med och dem som fick sakerna verkade nöjda :) 






Kommentera

Publiceras ej