JUL

0kommentarer

Nu har det varit en hel del julfirande i några dagar. Är det något man ska klaga på är väl att det inte har varit någon snö och att Oscar inte har varit hemma, annars har allt varit toppen! :)
 
I måndags kväll var jag och Lars hemma hos mamma och pappa på uppesittarkväll och kolla på bingolotto och smygstartade lite på julmaten. Dessvärre vann vi inget på lotterna och underhållningen var väl heller inte den bästa men det är ändå lite utav en tradition att spela bingolotto kvällen innan julafton.
 
På julaftonsmorgonen ringde klockan vid sex så då bytte jag och Lars våra klappar. Jag fick ett par fina pärlörhängen och en RL parfym och av mig fick Lars biljetter till Justin Timberlake konserten i maj. Vid sjutiden åkte vi hem till Lars föräldrar och fikade och såg på julkalendern. Vi gav även Ellen och Axel våra klappar. Axel fick en Arsenal dress som han mer eller minder har bott i den senaste veckan.
Vid lunch tid åkte mamma pappa och jag hem till farmor och farfar och fikade. Lite senare på eftermiddagen åkte vi vidare till mormor. Där åt vi julbord. Jag och Lars hade gravat lax som vi hade med till våra respektive julbord, den blev väldigt bra :)
Vi spelade även julklappsspel hemma hos mormor. Jag Lars mamma pappa mormor morbror och kusinerna. Jag spelade till mig en massagetvål och en kaffekopp.
Senare på kvällen åkte jag och Lars tillbaka hem till hans föräldrar där vi spenderade resten av kvällen med julklappsutdelning.
Det blev en intensiv men väldigt trevlig dag!
I julklapp har jag bland annat fått presentkort på Gina och HM, nya tallrikar och nya dricksglas, en gosig pläd, böcker, hårprodukter, en större väska, en George Jensen ljusstake :)
 
På juldagen hade jag förfest hemma hos mig. Vi var ett tiotal tjejer här hemma och det blev en väldigt lyckad kväll! Vid halv ett tiden åkte vi ner till Puls och dansade loss hela natten lång! Annandagen mådde jag väl minde bra men det är smällar man får ta..
 
Igår var vi ute hos mamma och pappa på landet. Åt god mat och slappade i deras nya soffa, såg på tv och eldade  brasa.
 

Kommentera

Publiceras ej